5 توصیه برای ایجاد محتوای مناسب در کمترین زمان

ساخت وبلاگ

تولید محتوای الکترونیکی تولید محتوای آموزشی آموزش تولید محتوای الکترونیکی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی توليد محتواي الكترونيكي تولید محتوای الکترونیکی ppt تولید محتوای الکترونیکی pdf تولید محتوای الکترونیکی doc تولید محتوای الکترونیکی word توليد محتواي آموزشي

5 توصیه برای ایجاد محتوای مناسب در کمترین زمان

تولید محتوای الکترونیکی تولید محتوای آموزشی آموزش تولید محتوای الکترونیکی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی توليد محتواي الكترونيكي تولید محتوای الکترونیکی ppt تولید محتوای الکترونیکی pdf تولید محتوای الکترونیکی doc تولید محتوای الکترونیکی word توليد محتواي آموزشي

حتما برای شما هم پیش آمده که گاهی هنگام تولید محتوای جدید با سیل عظیمی از افکار و ایده های نو روربرو می شوید که انتخاب یکی از آنها و تمرکز برای تولید محتوای آن نیاز به وقت زیادی دارد اما شما تمام روز را وقت برای تولید محتوا ندارید.
اگر در زمان کمبود داشتید و در شرایط فورس قرار گرفتید با کمی تلاش هر یک از مطالب پائین می تواند در تولید محتوای با کیفیت در کمترین زمان به شما کمک کند

1- پاسخ به سوالات در یک فیلم ویدئویی : 

این روزها دیگر برای تهیه یک فیلم ویدئویی با کیفیت نیاز به تجهیزات خاصی ندارید. تمام گوشی های هوشمند و تبلت ها امکانات فیلم برداری با کیفیت را دارند. در کمترین زمان می توانید فیلمی تهیه کنید و کمی ادیت بر روی آن انجام داده و در Youtube و یا دیگر سرویس های اشتراک گذاری ویدئو، آن را قرار دهید.
بنابراین  برای تولید محتوای این چنینی و پاسخ به سوالاتی درباره شما یا کسب و کارتان و یا محصولات و خدمات، کافی است فیلم و یا حتی صدای خود را ضبط کنید. توجه داشته باشید لازم نیست زمان زیادی را صرف ادیت ویدئوی خود کنید زیرا امروزه اکثر افراد با چنین فرمت هایی که بسیار ساده و نزدیک به واقعیت هستند بیشتر ارتباط برقرار می کنند تا فیلم های بسیار ساختگی و پر زرق و برق.
لینک ویدئوی خود را با یک مقدمه کوتاه و سریع در وبلاگ خود به عنوان یک پست قرار دهید. این کار نیز تنها چند دقیقه زمان می برد.

2- به اشتراک گذاشتن آلبومی از تصاویر : 

این ضرب المثل قدیمی را شنیده اید که " ارزش یک  عکس از هزار کلمه که نتوان با آن تصویری ایجاد کرد بیشتر است " ؟؟!!
تصاویر می توانند در زمان برای شما صرفه جویی کنند مخصوصا مواقعی که نیاز به تولید محتوای با کیفیت در کمترین زمان دارید. بسته به فعالیت کسب وکارتان شما می توانید مجموعه هایی از عکس ها و تصاویر با عناوین مختلف ایجاد کنید.
مثل پشت صحنه ای از فعالیت کارمندان و یا تصاویری از محصولات که افراد  در حال استفاده از آنها هستند.حتی اگر شما تصور می کنید توانایی تصویر برداری و عکاسی ندارید می توانید برای تولید محتوای تصویری خود شروع به جمع آوری تصاویر مرتبط با محصولات و خدمات خود کنید مثلا از مشتریان بخواهید تصاویر مربوط به محصول و یا خدماتی که از آنها استفاده کرده اند را به اشتراک بگذارند و نظرشان را نیز در یک خط بنویسند و شما آنها را در یک بلاگ جداگانه جمع آوری کنید.

3- بازتاب نقل قول (comment) :

امروزه قرار دادن نقل قول یا همان comment برای تصاویر و یا جملاتی که افراد به اشتراک می گذارند بسیار همه گیر شده و تبدیل به ویروسی شده است که در همه شبکه های اجتماعی نفوذ کرده است. مردم کامنت ها و پست ها را دوست دارند و آنها به اشتراک می گذارند شما هم می توانید از این فرصت استفاده کنید و موضوعی که می خواهید برای آن محتوا تهیه کنید و یا تصویر مربوط به آن را در یک پست وبلاگ قرار دهید، سپس ویدئویی و یا متنی در مورد اینکه چگونه از آن موضوع یا محصول در زندگی شخصی و حرفه ای خود استفاده کرده اید قرار دهید. نیازی نیست نظرتان خیلی طولانی و مفصل باشد فقط کافی است به گونه ای باشد که خواننده را تشویق به فکر کردن در مورد آن و استفاده از آن کند. در آخر با صفحه ای پر از نقل قول های دیگران در باره پست خود مواجه خواهید شد، آنها را جمع آوری کنید و از چکیده آنها محتوایی مختصر اما سریع تولید کنید.

4- جمع آوری لینک های محبوب : 

آغاز هر هفته گزارش ها و تجزیه تحلیل سایت و وبلاگ خود را بررسی کنید از 5 تا 20 تا لینکی که بیشترین بازدید را داشتند انتخاب کنید و به عنوان پربیننده ترین لینک های هفته در قالب یک پست در سایت قرار دهید. برای پیدا کردن این لینک ها نیاز به ابزاری مثل گوگل آنالیتیک دارید.

5- بروزرسانی پست های گذشته : 

یک ایده دیگر برای ایجاد محتوا در کمترین زمان، به روزرسانی یک پست که در گذشته به اشتراک گذاشته بودید و طرفدار زیادی نیز داشته است. پست های پرطرفدار گذشته را بروز رسانی کنید و همراه با آخرین بینش خود در سایت قرار دهید.
به عنوان مثال شما در یک پست از یک محصول مثل نرم افزار حسابداری صحبت کرده اید و نرخ باز شدن و یا کلیک آن نیز بالا بوده. کافی است همان مقاله یا پست را بروز رسانی کنید و به ابتدای آن به همراه تاریخ روز چند جمله جدید و یا ایده خود و یا تجربه استفاده از آن را اضافه کنید. به این ترتیب با صرفه جویی در زمان محتوای جدیدی ایجاد کرده اید که همچنان خوانندگان خود را خواهد داشت و محتوای با کیفیتی نیز هست.

 بدیهی است که این ها تنها تعدا کمی از ایده ها و کلید های میانبر تولید محتوای با کیفیت در کمترسن زمان می باشد.اگر شما نیز ایده جدیدی برای تولید محتوای سریع دارید، خوشحال می شویم آن ها را با ما و دیگر خوانندگان در میان بگذارید و در قسمت نظرات وارد کنید.

دانــــــــلــــــــــــود

منبع:کارزار


دنبال چه هستید؟

تبلیغات اینترنتی,تبلیغات در اینترنت,آگهی در اینترنت,آگهی های اینترنتی,سایت تبلیغاتی,مشاوره,Internet,Advertising,Internet Ads,تبلیغات آنلاین,Online,Online advertising,cpc,ctr,Internet Advertising Consultancyتولید محتوای الکترونیکی تولید محتوای آموزشی آموزش تولید محتوای الکترونیکی جشنواره تولید محتوای الکترونیکی توليد محتواي الكترونيكي تولید محتوای الکترونیکی ppt تولید محتوای الکترونیکی pdf تولید محتوای الکترونیکی doc تولید محتوای الکترونیکی word توليد محتواي آموزشي

شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی...
ما را در سایت شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی دنبال می کنید

برچسب : تولید محتوای الکترونیکی,تولید محتوای آموزشی,آموزش تولید محتوای الکترونیکی,جشنواره تولید محتوای الکترونیکی,توليد محتواي الكترونيكي,تولید محتوای الکترونیکی ppt,تولید محتوای الکترونیکی pdf , نویسنده : R3z@ بازدید : 1419 تاريخ : چهارشنبه 11 تير 1393 ساعت: 18:46

نويسندگان

لینک دوستان

نظر سنجی

دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟

خبرنامه