چگونه میتوانیم 12000 ايميل رايگان در ماه ارسال کنیم؟

ساخت وبلاگ

چگونه میتوانیم 12000 ايميل رايگان در ماه ارسال کنیم؟

http://www.masbi.com/images/products/omidvari_8150_1.jpg

در بحث تجارت الکترونیک ، یکی از نیازهای مهم اکثر وب سایت‌ها ، ارسال ایمیل‌های روزانه به کاربران‌ شان است . این ایمیل‌ها ممکن است با اهداف متفاوتی مانند ارسال خبرنامه ، ایمیل‌های تبلیغاتی ،  تایید عضویت ، بازیابی رمز عبور و ... باشند.
ولی یکی از مشکلات ارسال ایمیل ، محدودیت ارسال در واحد زمان است . سرورها اغلب در هر ساعت اجازه ارسال تعداد معدودی ایمیل به صاحبان سایت‌ها می‌دهند . این تعداد معمولا کمتر از 100 ایمیل در ساعت است . از طرف دیگر این تعداد معدود نیز نباید در یک نوبت ارسال گردند . چرا که این بار توسط میل سرورها (جیمیل، یاهو و ...) به عنوان اسپم قلمداد شده و به Inbox مشتری وارد نمی‌شوند

http://www.masbi.com/images/products/omidvari_8150_2.jpg

فرض کنید شما صاحب یک وبسایت، با 1000 و یا 2000 کاربر هستید. با این شرایط ارسال فقط یک ایمیل به کاربران ساعت‌ها و یا حتی روزها وقت شما را می گیرد و همچنین نیاز به دقت زیادی دارد تا مبادا تعداد ایمیل‌های ارسالی در هر ارسال و همچنین در هر ساعت از تعداد مجاز تجاوز نکند!

حتما شما هم تصدیق می‌کنید که این کار بسیار خسته کننده و حتی طاقت‌فرسا خواهد بود، بخصوص اگر بخواهید به مناسبتهای مختلف، ایمیل‌های متفاوت و متعددی برای کاربران‌تان ارسال نمایید.

پس چه باید کرد؟

ما در اين كتاب در كنار شما قدم به قدم مراحل ثبت نام و استفاده‌ي رايگانِ يكي از سايت‌هاي معتبر ارسال ايميل انبوه را آموزش مي‌دهيم.

اميدواريم اين كتاب الكترونيك ابزار مفيدی برای کسب و كارها و فعالیتهاي شخصي، تجاري، آموزشي و ... شما دوستان گرامي باشد.

اين كتاب شامل 31 صفحه آموزش متني و تصويري بوده كه شما را قدم به قدم برای ارسال 2000 ايميل رایگان و معتبر در هر نوبت و جمعا 12000 ایمیل در هر ماه همراهي مي‌كند.

سعی ما در سایت شهرنت ، ارائه راهكارهاي مناسب برای گسترش فعالیتها و کسب و کار شما کاربران  محترم می باشد و این کتاب نیز در همین راستا ارائه شده است.

این محصول به صورت یک فایل پی دی اف 31 صفحه ای می باشد.

لطفا برای دانلود این محصول، لینک زیر را کلیک کنید. پس از آن می توانید ثبت سفارش کرده و به صورت آنلاین مبلغ را پرداخت نمایید و بلافاصله محصول را دانلود کنید.

دانلود

قیمت: 4900 تومان

شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی...
ما را در سایت شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی دنبال می کنید

برچسب : ‫كتاب الكترونيك, 12000 ايميل رايگان ,ارسال ايميل رايگان ,محصول دانلودي, تبليغات ايميلي, بازاريابي ايميلي, فروش, سايت, معلم خلاق, رسول اميد, نویسنده : R3z@ بازدید : 927 تاريخ : سه شنبه 23 ارديبهشت 1393 ساعت: 11:50

نويسندگان

لینک دوستان

نظر سنجی

دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟

خبرنامه