قسمت آخر سریال مرحمت

ساخت وبلاگ

قسمت آخر سریال مرحمت

 

داستان قسمت آخر سریال مرحمت

نارین -Ozgu Namal- یک دختر موفق است که در یک محله فقیر با خانواده اش زندگی می کند. پدرش رجب (Turgut Tuncalp) یک کار ثابت ندارد و به الکل معتاد شده است. به همین دلیل، نارین توسط پدرش همیشه مورد ضرب و شتم قرار می گیرد. تنها چیزی که که نارین در این زندگی میخواهد تبدیل شدن به یک زن موفق است تا بتواند بر روی پاهای خود بایستد.

قسمت آخر سریال مرحمت,عکس سریال مرحمت

 

بخاطر همین ، نارین خیلی سخت کار می کند و تبدیل به پر تلاش ترین و موفق ترین دانش آموز مدرسه می شود. با این حال، پدر او رجب نمیخواهد او به مدرسه برود. او می خواهد نارین شروع به کار کند و برایش پول بیاورد. به همین دلیل، نارین به صورت مخفیانه از پدرش کار می کند.

قسمت آخر سریال مرحمت,عکس سریال مرحمت

در قسمت های آخر سریال مرحمت،خواهر دنیز (ایرماک) و عشق اول نارین یعنی فرات تصمیم به جدایی می گیرند ولی به هیچ کس این موضوع را بازگو نمی کنند و با ظاهر سازی وانمود می کنند که در حال تدارک مراسم عروسی هستند. در همین حین ایرماک مشغول طراحی نقشه های شیطانی است.
شادیه پیدا شده و با خواهرش نارین مشغول زندگی کردن است.
به نظر می رسد شادیه از قبل باردار شده بود و تصمیم داشته نوزادش را به یک خانواده برای سرپرستی بدهد. ولی تاکنون معلوم نشده است که بچه به دنیا آمده یا نه!
از آن طرف دنیز رابطه اش با نامزدش به هم خورده است و به تازگی دل به سرمد سپرده است.حتما از خودتان می پرسید که سرمد کیست؟ سرمد پسر روستایی ای است که از اول عاشق نارین بوده است و از دور حواسش به نارین است.

منبع:پارس زی

مطالب مرتیط سایت:

 
 

کلمات کلیدی:

سریال مرحمت merhamet آخرین قسمت سریال ها خلاصه قسمت های آخر فصل یک سریال مرحمت داستان سریال های ترکیه ای داستان قسمت آخر سریال مرحمت در مورد قسمت آخر سریال مرحمت merhamet سریال ترک عکس نارین (ozgu namal) قسمت آخر سریال مرحمت merhamet قسمت آخر سریال مرحمت merhamet چه می شود؟ قسمت آخر سریال مرحمت merhamet چی میشه؟  نارین (ozgu namal) در قسمت آخر سریال مرحمت پخش سریال مرحمت از سرگرمی

شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی...
ما را در سایت شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی دنبال می کنید

برچسب : سریال ,سریال مرحمت,سریال مرحمت قسمت 45,سریال مرحمت قسمت اخر, نویسنده : R3z@ بازدید : 3058 تاريخ : يکشنبه 27 بهمن 1392 ساعت: 18:00

نويسندگان

لینک دوستان

نظر سنجی

دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟

خبرنامه