گردنبندچشم نظر طرح چشم

ساخت وبلاگ
info
قیمت: 28,000 تومان

گردنبند چشم نظر

موقعیت قرار گرفتن چشم نظر

نگین های ظریف کار شده بر روی بدنه

 طراحی بسیار زیبا و متفاوت در عین سادگی

همه و همه باعث شده این محصول در مقایسه با نمونه های مشابه متمایز شود.

گردنبند چشم نظر طرح چشم

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط :28.000 تومان
خرید پستی

در طراحی این گردنبند سنگ چشم زخم (عین الهر با چشم گربه ای نوعی ضد طلسم به شمار می رود و در برابر (امواج) منفی به ویژه چشم زخم، انسان را محافظت می کند) بکار رفته است تا علاوه بر طراحی زیبای آن از خواص رفع چشم نظر (چشم زخم) نیز برخوردار باشد .

 

گردنبند چشم نظر طرح چشم

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط :28.000 تومان
خرید پستی

بسیاری از مردم معتقدند که در بعضی از چشم ها اثر مخصوصی است که وقتی از روی اعجاب به چیزی بنگرد، ممکن است آن را از بین ببرند یا در هم بکشنند، و انسان را بیمار یا دیوانه کنند.

این باور از نظر عقلی امر محالی نیست. امروزه بسیاری از دانشمندان معتقدند که در بعضی از چشم ها نیروی مغناطیسی خاصی نهفته شده است که کارایی زیاد دارند و حتی با تمرین و ممارست می توان آن را پرورش داد. خواب مغناطیسی، از طریق همین نیروی مغناطیسی چشم ها انجام شدنی است.
 
در دنیایی که اشعه لیزر که نامرئی است، می تواند کاری کند که از هیچ سلاح مخرب دیگری ساخته نیست، پذیرش وجود نیرویی در بعضی از چشم ها که از طریق امواج مخصوصی در طرف مقابل اثر بگذارد، چیز عجیبی نیست. بسیاری نقل می کنند که با چشم خود افرادی را دیده اند که دارای این نیروی مرموز چشم بوده اند و افراد یا حیوانات یا اشیائی از طریق چشم زدن از کار انداخته اند.
گردنبند چشم نظر طرح چشم

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط :28.000 تومان
خرید پستی

تقدیم به خانم های مشکل پسند

آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید. گردن زیبای شماست ...


 جدیدترین گردنبند برای مجالس و تمام جشن ها

یک مدل فوق العاده مناسب برای دختران امروزی

 قابلیت ست کردن با انواع لباسهای مجلسی و اسپرت

گردنبند چشم نظر طرح چشمگردنبند چشم نظر طرح چشم

خـريد پستي+ خرید آنلاین >> قيمت فقـط :28.000 تومان


 
info
شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی...
ما را در سایت شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی دنبال می کنید

برچسب : گردنبندچشم نظر طرح چشم, گردنبندچشم نظر ,طرح چشم, گردنبند,چشم نظر طرح چشم,خـريد پستي,گردنبند چشم نظر,خرید آنلاین,گردنبند چشم نظر,خـريد پستي,گردنبند چشم نظر طرح چشم,خرید آنلاین,گردنبند چشم نظر طرح چشم,خرید گردنبند طرح چشم,خرید گردنبند چشم نظر طرح چشم,خرید گردنبند چشم نظر,گردنبند نقره چشم نظر,خرید گردنبند چشم نظر,خرید اینترنتی گردنبند چشم نظر,خرید اینترنتی گردنبند ,گردنبند چشم زخم,گردنبند چشم نظر,گردنبند چشم ببر,گردنبند چشم,خرید گردنبند چشم نظر,خرید اینترنتی گردنبند چشم زخم,گردنبند نقره چشم نظر,گردنبند,گردنبند مردانه,گردنبند طلا,گردنبند لاو,گردنبند love,گردنبند ماه تولد,گردنبند اسم,گردنبند فروهر,گردنبند مروارید,گردنبند نقره,گردنبند اسم فارسی,گردنبند اسپرت,گردنبند اپال,گردنبند استیل,گردنبند نگین دار, نویسنده : R3z@ بازدید : 1689 تاريخ : چهارشنبه 16 مرداد 1392 ساعت: 5:14

نويسندگان

لینک دوستان

نظر سنجی

دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟

خبرنامه