آموزش بورس

ساخت وبلاگ

http://s3.picofile.com/file/7731224943/boors.jpg

بورس مطمئن ترين روش افزايش سرمايه و كسب درآمد

تنها پکیج آموزش کامل بورس به زبان ساده

تمام نکات مربوط به بورس و سرمایه گذاری در این پکیج گنجانده شده

ارزش این مجموعه بیش از قیمت ارائه شده در این سایت می باشد.

این پکیج شامل 5 کتاب معروف آموزش بورس ایران است و تنها منبع کامل موجود جهت فراگیری بورس می باشد.

بیش از هزاران صفحه آموزش از ابتدا تا انتهای بورس

كسب در آمد و افزايش سرمايه در بازار بورس “ثروت باد آورده نيست!!”

در اين مجموعه همه مراحل ورود به بازار و روشهاي افزايش سرمايه ، قدم به قدم بيان شده است.

با استفاده از اين سي دي به سادگي به زمان مناسب خريد و فروش سهام پي خواهيد برد و با هزاران نكته نا گفته افزايش سرمايه آشنا مي شويد.

با آگاهي از ترفندهاي بورس 50درصد راه را رفته ايد!!!

همه چيز را در مورد بورس ايران بدانيد!!!

آيا مي دانيد 6 نفر از 10 مرد ثروتمند دنيا فقط از طريق فعاليت در بورس دارايي هاي خود را چند برابر نموده اند!!!
افزايش سرمايه از طريق بورس ، تنها به دانش و آگاهي در اين زمينه نياز دارد.
شما مي توانيد با سرمايه بسيار كم وارد بازار بورس شويد و اگر آگاهي كافي در مورد فعاليت در بورس را داشته باشيد ، ظرف مدت كوتاهي سرمايه شما چند برابر مي شود
تا به حال به اين موضوع فكر كرده ايد كه چرا تمام شركتهاي بزرگ وارد بورس مي شوند؟

مجموعه اي از بهترين مقالات در تمام زمينه هاي بورس ايران تمام سئولات شما در مورد بورس را پاسخ خواهيم گفت…

براحتي وارد بازار بورس شويد و ثروت خود را چند برابر کنید

ديگر نگران نباشيد ???!!!!! شما همه چيز را در مورد بورس ايران مي دانيد.

اگر شما هم مثل من فکر میکنید که فعالیت در بازار بورس و پولدار شدن از این راه فقط به شانس بستگی دارد ، حتما این مطالب را تا پایان دنبال کنید …

حتما شما هم افرادي را سراغ داريد و يا دست كم از دوست و آشنا در مورد افرادي شنيده ايد كه تنها از طريق فعاليت در بازار بورس سرمايه هنگفتي كسب كرده اند و در ظرف مدت يكسال وضع ماليشان از اين رو به آن رو شده است!!!

من هم مثل شما با خودم فكر مي كردم كه اين افراد حتما آدم هاي خوش شانسي هستند و پولدارشدن از طريق بازار بورس فقط به شانس بستگي دارد و به اين علت كه هيچ وقت حاضر به ريسك كردن در زمينه ي سرمايه گذاري نبوده ام وارد بورس نشدم.تا اينكه يكي از دوستان بسيار نزديكم وارد اين بازار شد و من از نزديك شاهد پيشرفت روز به روز او بودم. بعد از كمي كنجكاو شدن در مورد نحوه فعاليت او به اين نتيجه رسيدم كه هيچ اثري از شانس و اقبال در اين بازار وجود ندارد و همه اينها شايد شايعاتي باشد كه بزرگان بازار بورس راه انداخته اند تا امثال من و شما وارد اين بازار پر از پول نشويم.
فعاليت در بازار بورس فقط و فقط به اگاهي از نحوه عملكرد در اين بازار بستگي دارد و هيچ ارتباطي به شانس و اقبال ندارد. بعد از اطمينان اينكه هيچ ارتباطي بين شانس و ثروتمند شدن از طريق بازار بورس وجود ندارد ، وارد اين بازار شدم . البته با سرمايه بسيار كم و الان در حدود 3 سال است كه در بازار بورس فعاليت جدي دارم . شايد براي شما جالب باشد كه بدايند فقط در سال اول فعاليتم در بورس در حدود 25 ميليون تومان افزايش سرمايه داشتم و اين را فقط و فقط مديون اطلاعات ارزشمندي هستم كه دوستانم در اختيار من قرار دادند و ترفندهاي كسب وكار در بورس را به من ياد دادند.

فعاليت در بورس به معني اين نيست كه بدون هيچ اطلاعاتي اقدام به خريد سهام كنيدو منتظر باشيد تا سهام شما چند برابر شود. بازار بورس قواعد و ترفندهايي دارد كه هر كسي از آن آگاهي ندارد و من در اين مجموعه ارزشمند تمام تعاريف ، اصطلاحات ، مقالات ، ترفند ها و ابزارهاي سرمايه گذاري مطمئن در بورس را براي شما جمع آوري كرده ام ، چون معتقدم دانش نبايد محدود به عده خاص باشد و البته اطمينان دارم كه آگاهي از اين روشها و ترفندها نيمي از راه است و نيمي ديگر به تلاش افراد بستگي دارد . كسب در آمد و افزايش سرمايه در بورس ثروت باد آورده و پول بي زحمت نيست و به دو عامل آگاهي و تلاش نياز دارد.
با استفاده از اين مجموعه هيچ سئوالي در مورد نحوه فعاليت در بورس براي شما بي جواب نخواهد ماند.

در اين مجموعه همه مراحل ورود به بازار و روشهاي افزايش سرمايه ، قدم به قدم بيان شده است.

با استفاده از اين پکیج آموزشی به سادگي به زمان مناسب خريد و فروش سهام پي خواهيد برد و با هزاران نكته نا گفته افزايش سرمايه آشنا مي شويد.

زمان مهمترين عامل موفقيت در بورس است، پس آن را تلف نكنيد و همين حالا اين مجموعه ي بي نظير را دانلود كنيد.

 

فرمت فایل ها: PDF – EXE – HTML
تعداد صفحات: بیش از هزار صفحه آموزش

برای دانلود فایل اینجا کلیک کنید

 

شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی...
ما را در سایت شهرنتــ ~ پورتال جامع خبری، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی، پزشکی دنبال می کنید

برچسب : آموزش بورس,بورس,آموزش کامل بورس,کتاب آموزش بورس,ترفند هاي بورس,بورس و سرمايه,سرمايه گذاري در بورس,سرمايه,آموزش سرمايه گذاري در بورس,چگونه در بورس فعاليت کنم,بورس چيست؟,سرمايه لازم براي بورس,کسب درآمد از بورس,فعاليت در بورس,دانلود کتاب آموزش بورس,دانلود کتاب بورس,دانلود آموزش بورس,آموزش بورس ايران,کلاس بورس,کلاس آموزش بورس,بورس اوراق بهادار,آموزش بورس اوراق بهادار,آموزش,جامع,تكنيكهاي,بازاريابي,تالار مجازی بورس ایران,اطلاعات بورس اوراق بهادار,اخبار بورس,معاملات بورس انرژي,معاملات بورس,بورس انرژي,اصول و تكنيكهاي بازاريابي,اصول بازاريابي,تكنيكهاي بازاريابي,ثروت باد آورده ,مطمئن ترين روش,كسب درآمد,بازاريابي,بازاريابي, نویسنده : R3z@ بازدید : 2008 تاريخ : جمعه 30 فروردين 1392 ساعت: 4:32

نويسندگان

لینک دوستان

نظر سنجی

دوست دارید بیشتر چه مطالبی در سایت قرار بگیره؟

خبرنامه